Поиск
Искать только в заголовках
От:
Искать только в заголовках
От:
Форумы
Новые сообщения
Поиск сообщений
Новости и анонсы
Новые статьи
Новые комментарии
Искать статьи
Что нового?
Новые сообщения
Новые медиа
Новые статьи
Новые комментарии к медиа
Комментарии к новой статье
Новые сообщения профилей
Последняя активность
Медиа
Новые медиа
Новые комментарии
Поиск медиа
Пользователи
Текущие посетители
Новые сообщения профилей
Поиск сообщений профилей
Вход
Регистрация
Поиск
Искать только в заголовках
От:
Искать только в заголовках
От:
Новые сообщения
Поиск сообщений
Меню
Приложение
Установить
Ответить в теме
Форумы
КОММЕРЧЕСКИЙ РАЗДЕЛ
Партнёры BMW MOTORRAD CLUB RUSSIA
МОТО-СЕРВИС "MOTTORRAD" "MOSMOTOTECH"
Сцепление на k1200gt. Странный звук.
JavaScript отключён. Чтобы полноценно использовать наш сайт, включите JavaScript в своём браузере.
Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нём некорректно.
Вам необходимо обновить браузер или попробовать использовать
другой
.
Сообщение
<blockquote data-quote="Дед Smirnoff" data-source="post: 117383" data-attributes="member: 729"><p>Визг становится все настойчивей. Нашел инфу по проблеме визга сцепления на KGT / KS у буржуев. Цитата :</p><p>I had the same problem with the clutch squealing and chatter. In fact I still have the chatter problem. If your clutch makes a metallic squealing noise when engaging first gear it is due to the Clutch Oiling Nozzle not allowing enough oil to get to the clutch assembly. This problem was first noted on the new series K1200GT. This is not actually a nozzle at all but rather a metal ring that the clutch push rod goes through. The ring has a slot or notch in it that allows oil to spray into the clutch basket. My dealer installed two new transmissions and three clutch baskets before they identified the problem. Once the new oiling nozzle was installed the squealing went away. The part is the same and common to both the K1200S and K1200GT. This part is also supposed to fix the shuddering problem but it has not on my bike. I intend to take the bike back and have the clutch chatter/shudder repaired but my bike was in the shop off and on for 7 weeks and I am enjoying riding it for a change. </p><p></p><p>А теперь вопрос к клубному сервису : можно ли поменять эту штуковину на моем мотоцикле и как она правильно называется по Русски?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Дед Smirnoff, post: 117383, member: 729"] Визг становится все настойчивей. Нашел инфу по проблеме визга сцепления на KGT / KS у буржуев. Цитата : I had the same problem with the clutch squealing and chatter. In fact I still have the chatter problem. If your clutch makes a metallic squealing noise when engaging first gear it is due to the Clutch Oiling Nozzle not allowing enough oil to get to the clutch assembly. This problem was first noted on the new series K1200GT. This is not actually a nozzle at all but rather a metal ring that the clutch push rod goes through. The ring has a slot or notch in it that allows oil to spray into the clutch basket. My dealer installed two new transmissions and three clutch baskets before they identified the problem. Once the new oiling nozzle was installed the squealing went away. The part is the same and common to both the K1200S and K1200GT. This part is also supposed to fix the shuddering problem but it has not on my bike. I intend to take the bike back and have the clutch chatter/shudder repaired but my bike was in the shop off and on for 7 weeks and I am enjoying riding it for a change. А теперь вопрос к клубному сервису : можно ли поменять эту штуковину на моем мотоцикле и как она правильно называется по Русски? [/QUOTE]
Проверка
Ответить
Сверху
Снизу