Поиск
Искать только в заголовках
От:
Искать только в заголовках
От:
Форумы
Новые сообщения
Поиск сообщений
Новости и анонсы
Новые статьи
Новые комментарии
Искать статьи
Что нового?
Новые сообщения
Новые медиа
Новые статьи
Новые комментарии к медиа
Комментарии к новой статье
Новые сообщения профилей
Последняя активность
Медиа
Новые медиа
Новые комментарии
Поиск медиа
Пользователи
Текущие посетители
Новые сообщения профилей
Поиск сообщений профилей
Вход
Регистрация
Поиск
Искать только в заголовках
От:
Искать только в заголовках
От:
Новые сообщения
Поиск сообщений
Меню
Приложение
Установить
Ответить в теме
Форумы
ВСЁ О МОТОЦИКЛАХ
Мотоциклы BMW
ENDURO
Кто меняет давление в колесах?
JavaScript отключён. Чтобы полноценно использовать наш сайт, включите JavaScript в своём браузере.
Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нём некорректно.
Вам необходимо обновить браузер или попробовать использовать
другой
.
Сообщение
<blockquote data-quote="loko" data-source="post: 731339" data-attributes="member: 353"><p>Вот что по этому поводу мне ответил кругосветчик из ЮАР. Уве Шмидт.</p><p></p><p>Hallo Nikolai., Marina... awesome to hear from you..!</p><p>I hope you are both well.!</p><p>The tires i had., front and back was the: TKC 80’s</p><p>• those tires tho are 80% off-road 20% asphalt/tar.!</p><p>-/- however saying that., i will do (have done it twice before) that distance on the road.!</p><p>• the secret to getting good milage overall (especially on asphalt with any brand of tire) is to ride the tires as hard as possible..!</p><p>My pressures:</p><p>Asphalt..</p><p>Front: 3.3bar</p><p>Rear: 3.5bar</p><p>-/-</p><p>For off-road., or sand or any broken surface., i ride them as hard a pressure as it will allow me to ride without the bike being difficult to handle or endangering myself..!</p><p>-/-</p><p>I have ridden 3 x days in soft sand (Egypt’s White Desert) where at times my pressure were as low as:</p><p>Front: 0.8bar</p><p>Rear: 1.4bar</p><p>• whilst it makes handling the bike easier., there is lots of damage happening to the breakdown of the rubber because of the “heat” been generated in the “softish” tire.!</p><p>-/-</p><p>Hope this helps...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="loko, post: 731339, member: 353"] Вот что по этому поводу мне ответил кругосветчик из ЮАР. Уве Шмидт. Hallo Nikolai., Marina... awesome to hear from you..! I hope you are both well.! The tires i had., front and back was the: TKC 80’s • those tires tho are 80% off-road 20% asphalt/tar.! -/- however saying that., i will do (have done it twice before) that distance on the road.! • the secret to getting good milage overall (especially on asphalt with any brand of tire) is to ride the tires as hard as possible..! My pressures: Asphalt.. Front: 3.3bar Rear: 3.5bar -/- For off-road., or sand or any broken surface., i ride them as hard a pressure as it will allow me to ride without the bike being difficult to handle or endangering myself..! -/- I have ridden 3 x days in soft sand (Egypt’s White Desert) where at times my pressure were as low as: Front: 0.8bar Rear: 1.4bar • whilst it makes handling the bike easier., there is lots of damage happening to the breakdown of the rubber because of the “heat” been generated in the “softish” tire.! -/- Hope this helps... [/QUOTE]
Проверка
Ответить
Сверху
Снизу