Поиск
Искать только в заголовках
От:
Искать только в заголовках
От:
Форумы
Новые сообщения
Поиск сообщений
Новости и анонсы
Новые статьи
Новые комментарии
Искать статьи
Что нового?
Новые сообщения
Новые медиа
Новые статьи
Новые комментарии к медиа
Комментарии к новой статье
Новые сообщения профилей
Последняя активность
Медиа
Новые медиа
Новые комментарии
Поиск медиа
Пользователи
Текущие посетители
Новые сообщения профилей
Поиск сообщений профилей
Вход
Регистрация
Поиск
Искать только в заголовках
От:
Искать только в заголовках
От:
Новые сообщения
Поиск сообщений
Меню
Приложение
Установить
Ответить в теме
Форумы
ВСЁ О МОТОЦИКЛАХ
Мотоциклы BMW
ENDURO
BMW F650GS / F700GS / F750GS / F800GS / F850GS
Новые f750GS & F850GS
JavaScript отключён. Чтобы полноценно использовать наш сайт, включите JavaScript в своём браузере.
Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нём некорректно.
Вам необходимо обновить браузер или попробовать использовать
другой
.
Сообщение
<blockquote data-quote="Mladshiy" data-source="post: 629100" data-attributes="member: 11283"><p>Я тут немного характеристик нашел.</p><p>Меня одного смущает 15литровый бак?</p><p>Про версию GSA что-то нигде не слышно. </p><p></p><p>2018 BMW F850GS and F750GS Specs</p><p></p><p>Engine Type:Liquid-cooled 8 valve, DOHC, in-line twin</p><p>Displacement:853cc</p><p>Bore & Stroke:84 x 77mm</p><p>Max. Power Output:F750GS: 77 HP @ 7500rpm; F850GS: 95 HP @ 8250rpm</p><p>Max. Torque:F750GS: 61.2 ft-lbs @ 6000rpm; F850GS: 67.9 ft-lbs @ 6250rpm</p><p>Compression:12.7:1</p><p>Clutch:Multiplate wet clutch (anti-hopping), mechanically controlled</p><p>Gearbox:Constant-Mesh 6 speed</p><p>Final Drive:O-ring chainFrame </p><p>Type:Steel bridge frame in monocoque design, load-bearing engine</p><p>Suspension (front):F750GS: 41mm Telescopic Forks; F850GS: 43mm USD ForksSuspension Travel (front):F750GS: 5.9 in. (151mm); F850GS: 8.0 in. (204mm)</p><p>Suspension (rear):Aluminum double-sided swing arm, directly mounted, preload and rebound damping adjustable (Dynamic ESA)</p><p>Suspension Travel (rear):F750GS: 7.0 in. (177mm); F850GS: 8.6 in. (219mm)</p><p>Brakes Front:Hydraulically activated 305 mm twin disc brake, 2-piston floating caliper</p><p>Brakes Rear: Hydraulically activated 265 mm single disc brake, 1-piston floating </p><p>Tires Front:F750GS: 110/80-19; F850GS: 90/90-21</p><p>Tires Rear:150/70-17</p><p>Wheels Front:F750GS: Cast aluminum 19 x 2.5 in.; F850GS: Cross-spoke 21 x 2.15 in.</p><p>Wheels Rear:F750GS: Cast aluminum 17 x 4.25 in.; F850GS: Cross-spoke 17 x 4.25 in.</p><p>Seat Height Options:F750GS: 30.3-32.7 in. (770-830 mm); F850GS: 32.1-35.0 in. (815-890 mm)</p><p>Width (incl. mirrors):36.3 in. (922 mm)</p><p>Length:88.8 in. (2,255 mm)</p><p>Wheelbase:F750GS: 61.4 in. (1,559 mm); F850GS: 62.7 in. (1,593 mm)</p><p>Wet Weight:F750GS: 494 lbs. (224 kg); F850GS: 505 lbs. (229 kg)</p><p>Fuel Capacity:4.0 US Gallons (15 liters)</p><p>Fuel consumption:57.4 mpg</p><p>Acceleration 0-100 km/h:F750GS: 4.1 seconds; F850GS: 3.8 seconds</p><p>Top Speed:F750GS: 118 mph (190 kp/h); F850GS: > 125 mph (200 kp/h)</p><p>Color Options:F750GS: Light White, Austin Yellow, Stereo Metallic Matt; F850GS: Racing Red, Pollux Metallic Matt, GS Rallye Light White</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Отправлено с моего SM-A300F через Tapatalk</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mladshiy, post: 629100, member: 11283"] Я тут немного характеристик нашел. Меня одного смущает 15литровый бак? Про версию GSA что-то нигде не слышно. 2018 BMW F850GS and F750GS Specs Engine Type:Liquid-cooled 8 valve, DOHC, in-line twin Displacement:853cc Bore & Stroke:84 x 77mm Max. Power Output:F750GS: 77 HP @ 7500rpm; F850GS: 95 HP @ 8250rpm Max. Torque:F750GS: 61.2 ft-lbs @ 6000rpm; F850GS: 67.9 ft-lbs @ 6250rpm Compression:12.7:1 Clutch:Multiplate wet clutch (anti-hopping), mechanically controlled Gearbox:Constant-Mesh 6 speed Final Drive:O-ring chainFrame Type:Steel bridge frame in monocoque design, load-bearing engine Suspension (front):F750GS: 41mm Telescopic Forks; F850GS: 43mm USD ForksSuspension Travel (front):F750GS: 5.9 in. (151mm); F850GS: 8.0 in. (204mm) Suspension (rear):Aluminum double-sided swing arm, directly mounted, preload and rebound damping adjustable (Dynamic ESA) Suspension Travel (rear):F750GS: 7.0 in. (177mm); F850GS: 8.6 in. (219mm) Brakes Front:Hydraulically activated 305 mm twin disc brake, 2-piston floating caliper Brakes Rear: Hydraulically activated 265 mm single disc brake, 1-piston floating Tires Front:F750GS: 110/80-19; F850GS: 90/90-21 Tires Rear:150/70-17 Wheels Front:F750GS: Cast aluminum 19 x 2.5 in.; F850GS: Cross-spoke 21 x 2.15 in. Wheels Rear:F750GS: Cast aluminum 17 x 4.25 in.; F850GS: Cross-spoke 17 x 4.25 in. Seat Height Options:F750GS: 30.3-32.7 in. (770-830 mm); F850GS: 32.1-35.0 in. (815-890 mm) Width (incl. mirrors):36.3 in. (922 mm) Length:88.8 in. (2,255 mm) Wheelbase:F750GS: 61.4 in. (1,559 mm); F850GS: 62.7 in. (1,593 mm) Wet Weight:F750GS: 494 lbs. (224 kg); F850GS: 505 lbs. (229 kg) Fuel Capacity:4.0 US Gallons (15 liters) Fuel consumption:57.4 mpg Acceleration 0-100 km/h:F750GS: 4.1 seconds; F850GS: 3.8 seconds Top Speed:F750GS: 118 mph (190 kp/h); F850GS: > 125 mph (200 kp/h) Color Options:F750GS: Light White, Austin Yellow, Stereo Metallic Matt; F850GS: Racing Red, Pollux Metallic Matt, GS Rallye Light White Отправлено с моего SM-A300F через Tapatalk [/QUOTE]
Проверка
Ответить
Сверху
Снизу